ШЛЯХИ
вдосконалення роботи з членами Палати
та стратегія розширення членської бази
· проведення ефективних ділових заходів: бізнес- та інвестиційних форумів, виставкових заходів, семінарів, в тому числі із залученням підприємств-членів палати як співорганізаторів
· відновлення організації промоційної підтримки підприємств та фірм, презентацій їх конкурентноздатних видів продукції, пропонування новоствореним підприємствам проведення на базі палати презентацій та надання допомоги у пошуку нових ринків збуту
· ефективне позиціювання палати у регіоні – як центру ділових комунікацій – лідера який об'єднує успішні підприємства та підприємців області, та активно сприяє розвитку бізнесу, експортно-імпортної діяльності, ділових контактів тощо
· розширення видів послуг, які надає палата, в тому числі, які надаються членам палати на пільговій основі
· співпраця з Представництвами палати в м. Сучава (Румунія) та м. Целлє (Німеччина) з питань залучення нових членів палати
· обслуговування в довідково-інформаційному фонді та розміщення інформації про членів Палати на сайті ЧТПП
· здійснення регулярної розсилки по електронним каналам ділових пропозицій та інформаційних матеріалів кандидатам та підприємствам-членам Чернівецької торгово-промислової палати, які мають власні E-mail. Створення окремої адресної книги електронних адресів кандидатів в члени палати
· розширення видів та форм розповсюдження інформаційних матеріалів серед кандидатів в члени палати (розсилка засобами зв'язку (електронна пошта, поштамт, відвідання кандидата та вручення йому інформаційних матеріалів)
· активізація роботи з Посольствами та торговими представництвами з метою видачі інформаційних довідок для підприємств, які бажають працювати з іноземними компаніями
· регулярне відвідання керівництвом, начальниками структурних підрозділів, фахівцями Палати підприємств, як членів, так і не членів, споживачів послуг - потенційних кандидатів у члени Палати.
· проведення анкетування членів Палати з актуальних питань, в тому числі, які стосуються діяльності та повноважень Палати, використання узагальнених даних у роботі з органами місцевої державної влади щодо захисту прав та інтересів підприємців
· організація роботи з членами Палати щодо систематичної сплати річних членських внесків та збільшення питомої ваги їх витрачання на розвиток інформаційної бази
· розробка листівки «Чому вигідно бути членом торгово-промислової палати» та розповсюдження її по електронній пошті потенційним кандидатам в члени палати
· проведення щорічної кампанії «Члени вербують членів» на підставі заохочувальних заходів
· затвердження заохочувальної премії для працівників торгово-промислової палати за роботу з кандидатами та прийом не менш двох нових членів палати
· залучення товариств та громадських об'єднань в члени палати на підставі взаємного обміну членством
· розповсюдження листівки-акційної програми «Пільгове надання послуг палати» з конкретною, по видам послуг, порівняною калькуляцією повної вартості кожної послуги та існуючою практикою 10 та 5 відсоткової скидки для членів палати
· створення цільових груп ( по галузі, видам продукції, що виробляється) кандидатів в члени палати, виготовлення та розповсюдження серед них інформаційних матеріалів з переліком переваг від членства в палаті
· проведення анкетування серед кандидатів та дійсних членів палати про рівень та якість послуг що надає палата, впровадження нових перспективних послуг з метою підтримки малого та середнього бізнесу
· створення щорічного списку кандидатів в члени палати із закріпленням працівників палати відповідальних за роботу з ними, переліком заходів палати до яких потрібно залучати кандидатів
· створення щоквартального графіку відвідання кандидатів та дійсних членів палати членами Президії, керівниками відділів та відповідальними працівниками палати
· затвердження та просування навчальних програм з підвищення ведення бізнесу, вдосконалення практики роботи з податковими та митними органами, регулярне проведення «круглих столів» з цих проблем
· активне позиціювання палати у поглибленні коопераційних зв'язків з іноземними партнерами у конкретних галузях, участі в розробленні та виконанні регіональних цільових програм, спрямованих на підтримку та розвиток підприємництва в на Буковині
· сприяння експорту товарів та послуг з регіону шляхом просування їх через участь в міжнародних виставках та бізнес-місіях
· створення умов для залучення у члени палати нових клієнтів - експортне орієнтованих підприємств, компаній середнього та малого бізнесу, здійснення через засоби масової інформації рекламних заходів про переваги членства в палаті