ШЛЯХИ
вдосконалення
роботи з членами Палати
та стратегія
розширення членської бази
·
проведення ефективних ділових заходів: бізнес- та
інвестиційних форумів, виставкових заходів, семінарів, в тому числі із
залученням підприємств-членів палати як співорганізаторів
·
відновлення організації промоційної підтримки
підприємств та фірм, презентацій їх конкурентноздатних видів продукції,
пропонування новоствореним підприємствам проведення на базі палати презентацій
та надання допомоги у пошуку нових ринків збуту
·
ефективне позиціювання палати у регіоні – як центру
ділових комунікацій – лідера який об'єднує успішні підприємства та підприємців
області, та активно сприяє розвитку бізнесу, експортно-імпортної діяльності,
ділових контактів тощо
·
розширення видів послуг, які надає палата, в тому
числі, які надаються членам палати на пільговій основі
·
співпраця з Представництвами палати в м. Сучава
(Румунія) та м. Целлє (Німеччина) з питань залучення нових членів палати
·
обслуговування в довідково-інформаційному фонді та
розміщення інформації про членів Палати на сайті ЧТПП
·
здійснення регулярної розсилки по електронним
каналам ділових пропозицій та інформаційних матеріалів кандидатам та підприємствам-членам
Чернівецької торгово-промислової палати, які мають власні E-mail. Створення окремої адресної книги електронних адресів кандидатів в
члени палати
·
розширення видів та форм розповсюдження
інформаційних матеріалів серед кандидатів в члени палати (розсилка засобами
зв'язку (електронна пошта, поштамт, відвідання кандидата та вручення йому
інформаційних матеріалів)
·
активізація роботи з Посольствами та торговими
представництвами з метою видачі інформаційних довідок для підприємств, які
бажають працювати з іноземними компаніями
·
регулярне відвідання керівництвом, начальниками
структурних підрозділів, фахівцями Палати підприємств, як членів, так і не
членів, споживачів послуг - потенційних кандидатів у члени Палати.
·
проведення анкетування членів Палати з актуальних
питань, в тому числі, які стосуються діяльності та повноважень Палати, використання
узагальнених даних у роботі з органами місцевої державної влади щодо захисту
прав та інтересів підприємців
·
організація роботи з членами Палати щодо
систематичної сплати річних членських внесків та збільшення питомої ваги їх
витрачання на розвиток інформаційної бази
·
розробка листівки «Чому вигідно бути членом
торгово-промислової палати» та розповсюдження її по електронній пошті потенційним
кандидатам в члени палати
·
проведення щорічної кампанії «Члени вербують
членів» на підставі заохочувальних заходів
·
затвердження заохочувальної премії для працівників
торгово-промислової палати за роботу з кандидатами та прийом не менш двох нових
членів палати
·
залучення товариств та громадських об'єднань в
члени палати на підставі взаємного обміну членством
·
розповсюдження листівки-акційної програми «Пільгове
надання послуг палати» з конкретною, по видам послуг, порівняною калькуляцією
повної вартості кожної послуги та існуючою практикою 10 та 5 відсоткової скидки
для членів палати
·
створення цільових груп ( по галузі, видам
продукції, що виробляється) кандидатів в члени палати, виготовлення та
розповсюдження серед них інформаційних матеріалів з переліком переваг від
членства в палаті
·
проведення анкетування серед кандидатів та дійсних
членів палати про рівень та якість послуг що надає палата, впровадження нових
перспективних послуг з метою підтримки малого та середнього бізнесу
·
створення щорічного списку кандидатів в члени
палати із закріпленням працівників палати відповідальних за роботу з ними,
переліком заходів палати до яких потрібно залучати кандидатів
·
створення щоквартального графіку відвідання
кандидатів та дійсних членів палати членами Президії, керівниками відділів та
відповідальними працівниками палати
·
затвердження та просування навчальних програм з підвищення
ведення бізнесу, вдосконалення практики роботи з податковими та митними
органами, регулярне проведення «круглих столів» з цих проблем
·
активне позиціювання палати у поглибленні
коопераційних зв'язків з іноземними партнерами у конкретних галузях, участі в
розробленні та виконанні регіональних цільових програм, спрямованих на
підтримку та розвиток підприємництва в на Буковині
·
сприяння експорту товарів та послуг з регіону
шляхом просування їх через участь в міжнародних виставках та бізнес-місіях
·
створення умов для залучення у члени палати нових
клієнтів - експортне орієнтованих підприємств, компаній середнього та малого
бізнесу, здійснення через засоби масової інформації рекламних заходів про
переваги членства в палаті